Nico van St Jean Pied du Port naar Santiago de Compostela

5de etappe: Puente la Reina - Estella

Ik was van plan om ca 7.00 uur op te staan, ware het niet dat ik om 4.00 uur wakker werd van een medebewoner. Even snel plassen en gauw weer m´n nest in, waarna ik de slaap probeerde op te pakken. Maar in een zaal met 12 kamergenoten is er altijd wel één die er plezier in schept om op een buitengewone manier zijn snurkkunsten te vertonen.

Frown

Dus ik kon niet anders dan luisteren, anders was die man zijn aubade voor niets geweest. Er zat niets anders op dan 4.45 uur op te staan en rustig de spulletjes bij elkaar pakken, mezelf een wasbeurt te geven enmet een muesliin mijn mond. Jammer, want ik had me er eigenlijk op verheugd een ontbijtje te pakken bij de plaatselijke bakker even verderop, maar had er het geduld niet voor te wachten tot deze openging.

Ik ging aan het eind van Puente la Reina de brug over en het pad maar volgen.

Verrassing weer die vogels die aan het zingen sloegen als ik voorbij liep. Overigens, de man die snurkte kon het wel harder, ietwat minder mooi. Maaaar hij had wel zijn best gedaan....

Wink

Over de etappe zelf valt verder niet veel te vertellen, het zou een vrij lichte etappe zijn van 22 km en vrij vlak.

Reacties

Reacties

Wilfred Monden

Hij gaat lekker Nico!
Leuke verhalen. Ik blijf ze volgen.

Horst Gerrlich

Hoi Nico,

Geweldig dat je dit durft te ondernemen.
Er zijn maar weinig mensen die er over praten en daadwerkelijk de uitdaging aan gaan.
Ik wens je veel sterkte en een hoop mooie herinneringen toe.
ps
Een zakje oordoppen was geen luxe geweest.

majory

Hoi Nico
Je bent al bijna een week onderweg petje af hoor.
Rika en ik zijn net terug uit lourdes en hebben een hele mooie bedevaart gehad.Wij hebben een kaars gebrand voor jou en iedereen die wat kracht kan gebruiken. Nico goeie reis verder en geniet van al die mooie natuurgeluiden Ik geniet van je verhalen
Kus Majory

Ricardo

Hey pap,

Hoe gaat het verder met de knietjes?? Heb laatst trouwes op t werk laten vallen dat jij nu deze tocht maakt. En collega's zijn mij meteen aan het paaien om naar de commando's te gaan. Het lopen zou in mijn bloed zitten. hahaha.
Maare ga zo door pap!!!

Ricardo

Ricardo

Ricardo

Ricardo

oeps foutje

Rick

Haai vriend,

Kheb je verhalen met veel plezier gelezen, geweldig! Start viel niet mee (ach daar had Spanje vandaag ook last van) maar eenmaal ingelopen dan trekt de diesel door hoor, no problemo. Er schuilt zowaar nog een groot schrijver/verteller in je, ga zo door! En Nico je weet het he: wie de grens niet zoekt leeft maar half. Heel veel plezier en geniet, geniet, geniet!!!!!

Groet, Rick

Corina

Ik vind het ontzettend leuk om je verhalen te lezen. En kijk al weer uit naar het volgende. Veel succes met je tocht verder en hoop voor je dat je knie zal opknappen.
Gr. Corina

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!