Nico van St Jean Pied du Port naar Santiago de Compostela

18de etappe: Reliegos - Leon

Vannacht slecht geslapen. Ik was regelmatig wakker, maar ben blijven liggen en 6.45 uur opgestaan, 7.30 uur gaan lopen.

Dit zou verder niet zo'n spannende etappe worden: 26 km vlak en langs de autoweg.

Sealed

Langs het pad lagen maïsvelden het enige spannende aan deze weg was een klein heuveltje en de steeds harder brandende zon (in Leon was het 35 graden).
Cool

Na 7 km ontbeten, koffie en een broodje lomo. Daarna weer rustig verder samen met Sarah, Kyoung Joun en onderweg kwamen we nog een Texaanse Amerikaanse tegen, Kirsten. Die bleef verder bij ons lopen, want ze was moe en had gezelschap nodig. Een gezellige dame die ook de stad met ons ging bewonderen.

Als afsluiting een biertje en hapje. Het was een rustige, niet echt spannende, maar hete dag.
Cool

Reacties

Reacties

Rika

Hoi Zwager. Wat een mooie en leuke en intense verslagen maak je. Ik lees ze met veel plezier. Als ik het zo bekijk zit je nu op de helft. Dat je de rest net zo mag beleven als de 1e helft. Heb je ook zo genoten van
NL-Brazil? Dikke kus, Rika

Clary

Goed dat je wat rustdagen inlast; anders zit je al lang en breed op je lauweren te rusten tegen de tijd dat ik in Santiago aankom....

Ik kan overigens niet meer met m'n derrière in de plantenbak bij Wilma; ze heeft er nu geraniums ingezet... ;-)

Je krijgt van alle bekenden de groeten: broers, (schoon)zussen, zwagers, neven, nichten, vrienden, vriendinnen, collega's, dorpsgenoten, enz. enz. En iedereen geniet van je verhalen. Ga vooral zo door!

Liefs,
XXXX

Ria

Heej Nico

Zondag kan jij je borst nat maken en ik denk dat je op deze wedstrijd hoopte, even een vraag wil jij voor mij een kaarsje branden voor Holland!!!! hahaahaha Wel doen hoor!! Veel sterkte en succes, met je verdere trip.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!