Nico van St Jean Pied du Port naar Santiago de Compostela

20ste etappe: Puente y Hospital de Obrigo - Rabanal del Camino

Vanochtend twijfelde ik of ik een lange of korte etappe zou gaan maken en ik wou ook even alleen lopen. Kyoung Juon en Kirsten gingen al op weg, dus gegroet met de gedachte dat ik ze niet meer zou zien. Na ca. 1/2 uur ben ik toch ook maar gestart en toch ook besloten om de 35 km lange etappe te gaan lopen.
Eigenlijk wou ik rustig aan doen, maar ja soms is de drang iets groter dan zou moeten. Dus op pad en tot mijn verbazing had ik ze na een ja weer eentonig pad langs de autoweg in Astorga ingehaald.

Surprised

Churros met dikke donkere chocolade gegeten en weer op weg. De zon brandde alweer goed

Cool
en de omgeving werd wat mooier en glooiender met bomen, struiken, vogels en van al dat andere onkruid.

Vandaag ging het niet zo snel als gisteren. Het stijgen en de temperatuurgevoelswaarde 35+ waren wel pittig, maar het terrein werd wel veel mooier met ook weer van die twietergeluiden.
Kristen was bij aankomst helemaal leeg. Ik was om eerlijk te zijn ook niet helemaal fris meer, maar ja Nederland hè!
Wink


Albergue opgezocht, biertje gepakt, was gedaan (jawel hoort er ook bij) en nog wat andere flauwekul.
Morgen ga ik naar Ponferrada maar wel langs Cruz de Ferro, wordt denk ik weer een van de mooiere tochten.

Tot morgen.

Reacties

Reacties

gonny

Ik doe, geloof ik, iets verkeerd want ik heb net een berichtje gestuurd maar dat wordt nu geplaatst bij jouw vorige verslag, ha, ha. Een seniorenmomentje, sorry Nico.

brigitte et michel

Salut Nico,
On suit toujours tes étapes.
Nous sommes à la plage, Méditerranée, sable et parasol !!! On te soutient ... la chaleur arrive, çà doit quand même être très dur....
Mardi on espère que la Hollande va gagner, mais mercredi, on soutiendra l'Espagne !!!
Courage pour la suite
Fuerce,Salud y cerveza ...

Nico

Merci mes amis nos veremos

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!