Nico van St Jean Pied du Port naar Santiago de Compostela

25ste etappe: O Cebreiro - Tricastela

Vannacht heeft het gebliksemd en geregend. Dit kwam goed uit, want het was behoorlijk warm. 6.30 uur ben ik opgestaan en toen was het weer droog.

Ik begon mijn etappe in de schemer op een mooi pad dat liep langs de bomen en links ervan een dal, voor zover je het op dat moment goed kon zien.
Het pad liep eerst vrij vlak, daarna iets af, toen het plotseling weer begon te stijgen en ik merkte dat dit me moeite kostte.

Undecided
Gelukkig ging het pad daarna weer omlaag, want de plaats die ik uitgezocht had, lag een stuk lager dan het startpunt.

Ik liep weer door een hele mooie omgeving die hier en daar bedekt was met laaghangende wolken. Onderweg kwam ik weer wat boeren en boerinnen tegen die hun koeien naar een ander veld aan het verplaatsen waren, en ik moest weer laveren tussen de koeienvlaaien door om niet onder de prut te komen te zitten.

Frown

In Tricastela aangekomen voelde ik me moe, maar ja, wat ik gisteren heb gedaan is eigenlijk even te veel van het goede geweest en tijdens het middag eten (14.00 uur, tenslotte zit je wel in Spanje ja) zat ik te knikkebollen. Dit was de eerste keer dat me dit overkwam tijdens mijn tocht, dus heb ik maar besloten om ook maar voor het eerst een middagtukje te gaan doen, siësta dus.

Wink

Tot morgen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!