Nico van St Jean Pied du Port naar Santiago de Compostela

28ste etappe: Eirexe - Palas de Rei

Vandaag later opgestaan, want dit zou maar een kippenstukje worden met een uitstapje van een paar km naar een eeuwenoud kerkje. Daar kwamen vroegen de ridders tot rust voor ze weer verder doortrokken naar Santiago de Compostela.

Onderweg weer veel groen en boerendorpjes die ook uitgestorven waren. Op een kruispunt stond een bar met een frisdrank en een snackautomaat waar we een cola en een kitkat als ontbijtuit hadden getrokken.

Undecided

Net toen we die ophadden, kwam ereen vrouw aanrijden die de bar opende en daar hebben we gelijk maar even koffie en een donut verorberd. Want in de albergue waar we geslapen hebben, was verder niets te krijgen en dit was een welkom ontbijtje.
Wink

Dan maar verder naar Palas de Rei, daar voor de zekerheid een kamer in een bar genomen i.v.m. de voetbal vanavond.
Laughing

Verder was dit ook niet zo'n spannende plaats, maar weer een stapje verder.

Tot morgen.

jolanda schoorl

hoi nico ik ben in gestroomd met het lezen van je verhaal, heb inmiddels die van clary ook gelezen, super leuk en heel veel loop plezier toegewenst.
geniet van al het mooie in de natuur wou dat ik erbij was om het allemaal te zien met eigen ogen, want op de foto's zie ik maar een klein stuk van al het prachtige wat je onderweg tegen komt.
nou tot het volgende schrijven groetjes van jolanda en erwin ( skyclub ) wintersport