Nico van St Jean Pied du Port naar Santiago de Compostela

29ste etappe: Palas de Rei - Melide

Om 7.00 uur opgestaan en in een herberg gaan ontbijten, waar ik met een aantal Spanjaarden de wedstrijd van gisteravond evalueerde. Althans dat deden zij hoofdzakelijk; ik luisterde met een kater

Undecided
en niet alleen van het bier en de larios-cola, maar het waren wel vriendelijke mensen.

Op pad dan maar. Eerst langs de autobaan, daarna door dorpjes, oude dorpjes waar de stallen goed geurden. Sommige huisjes deden me denken aan het huis van mijn opa en oma van moederskant, waar de koeien in de stalonder in het huis zaten, een feest aan herinneringen.
Laughing

Veel dorpjes bestonden hoofdzakelijk uit een paar huisjes en stallen, op het land werden maïs, aardappelsen diverse andere groenten verbouwd.
Voor ik het in de gaten had, doemde daar Melide op, ook weer een lelijke plaats zonder sfeer of ziel, maar we zouden hier overnachten en dus ook maar gebleven.
Het was vandaag een korte ontspannen etappedie veel oude herinneringen ophaalde, dus ook weer een prettige dag gehad. Maar ik moet nog wel even wennen aan het tempo dat ik nu samen met mijn Amerikaanse vriendinnen loop.

Wink

Tot morgen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!