Nico van St Jean Pied du Port naar Santiago de Compostela

31e etappe Arzua-Pedrouzo

14-07-2010

Vanmorgen om 6.00 uur op pad. In de stad was alles vrij goed zichtbaar maar even daarbuiten was geen verlichting en was het gelijk pikkedonker tussen de bomen door.

Surprised

Het was vanochtend fris met af en toe een motregentje.

Frown
We liepen weer door hele mooie paden tussen de eucalyptusbomen door die een heerlijke geur afgaven.
Wink

Doordat we zo vroeg waren vertrokken was het heerlijk rustig onderweg waarbij we af en toe stilstonden om van de stilte en rust om ons heen te genieten. Het enige wat we konden horen was de wind die door de bomen waaide, heerlijk.

Laughing

Naarmate het lichter werd lieten de vogels zich weer steeds meer horen, die mooie vriendjes van mij. We liepen weer door mooie dorpjes en onder bomenhagen door tot we opeens de villa gladiola tegenkwamen, een explosie aan bloemen met mooie kleuren. Tja hier moest ik dan ook wel foto's van maken, prachtig om te zien.

Cool

Verder doorgewandeld en ergens onderweg ontbeten, koffie met toast. Bij de volgende stop hebben we koffie met empanada genomen, want je moet de inwendige mens ook niet vergeten.

Tongue out

In Pedrouzo aangekomen namen we intrek in een mooie albergue, spulletjes klaargelegd en wezen lunchen en douchen. Daarna ben ik even rond gaan kijken: de plaats zelf is niet super, maar we zijn toch op doorreis.

Morgen naar Santiago de Compostela.

Tot morgen.